Monday, December 13, 2010

KUASA SIMBOL KEKAYAAN

APA YANG KITA LIHAT ITULAH YANG MENJADI KEPERCAYAAN KEPADA DIRI KITA.
  • Pemburu kejayaan perlu melihat perkara yang positif dalam bentuk visual dan audio

  • Lihat poster dan mutiara kata yang boleh menjadi booster kepada semangat dan seterusnya memacu kejayaan yang diimpikan.

  • Mahukan wang yang banyak: Letakaan beberapa ikat wang di rumah anda dan diletakaan di sebelah katil supaya boleh dilihat pada setiap hari.

  • Menukar citarasa, minat, kecenderungan ke arah yang lebih positif dan produktif, menukar imej dan berpenampilan bagaikan seorang jutawan malah bercakap hal yang besar-besar dan hebat dan membayangkan seolah-olah anda telah mencapainya.

  • Percaya atau tidak anada boleh mengamalkan latihan ini setiap hari. Bayangkan kereta idaman anda dan letakkan keyakinan yang tinggi bahawa anda pasti memilikinya. Apa yang akan berlaku nanti anda akan dapati bahawa kereta impian anda di jalanraya, ada didepan, belakang, ki dan kanandan itu membuktikan apabila kita mengingatkan sesuatu ia akan menarik perkara itu datang kepada kita. Inilah yang dikatakan " kuasa tarikan"dan apa yang anda hanya perlu lakukan adalah " MINTA-PERCAYA-TERIMA". Inilah amalan gaya pemikiran para jutawan, mereka mempunyai keinginan, citarasa dan iltizam dan azam yang tinggi bahawa tidak ada satu perkara pun yang mustahil di dalam dunia ini. Segalanya boleh diperolehi yang penting kita percaya.

  • PERCAYA NESCAYA SATU HARI NANTI KITA AKAN KAYA!


No comments:

Post a Comment